Publicat de: geo17 | Decembrie 15, 2009

Too late.I know that:(.


Am reusit sa pun capitolul 16-Oficial,imi merge prost.Stiu ca a venit mai tarziu,dar chiar nu am vrut asta.

Sper ca nu v-ati suparat pe mine sau v-ati plictisit.

Nu promit,insa din tot sufletul sper,ca un cadou de Craciun si pentru voi cei care cititi,sa am pregatite mai multe capitole(adica 2-3) .

Sper sa ma intelegeti ca nu dispun de foarte multa experienta in a scrie atat de mult.Ma refer la faptul ca imi trebuie putina concentrare ca sa scriu.Si sa nu fiu deranjata.Iar zilele astea greu am gasit cateva ferestre ca sa mai scriu si inspiratia mea a cam luat o pauza.Ar trebui sa-mi fac griji, nu:-s?

Va pup:*!Si astept parerile voastre

Hugs!

Georgiana.

Lasă un răspuns

Categorii

