Publicat de: geo17 | Decembrie 21, 2009

Thanks and a little advice.


In primul rand,va rog sa ma iertati ca nu am postat zilele astea nimic,desi aveam de gand sa fac asta.A intervenit ceva si au fost 2 zile incarcate.Incerc maine sa il termin,sper sa reusesc.Am jurat ca nu mai ies deloc din casa:)).

Apoi,vreau sa multumesc tuturor celor care urmaresc povestea si sincer,ma ajuta foarte mult parerile voastre.Iar cei care citesc,dar nu zic nimic,i-as ruga sa-si dea cu parerea;fie ea buna sau rea.Conteaza foarte mult pentru mine si asa imi dau seama daca mai are rost sa scriu .Pentru ca imi dau toata silinta sa iasa bine pentru voi,cei care citesc:)si imi apreciaza munca.E ceva nou pentru mine;niciodata nu am incercat sa scriu ceva si sa-mi iasa cat de cat bine:D.

Asa ca nu ezitati sa va ziceti parerea si daca aveti nelamuriri despre decursul actiunii sa intrebati:).Oricand voi avea ocazia va voi raspunde:).

Pana atunci,va pup si sa aveti putina rabdare:)

Hugs>:D<

Responses

  1. dintre toate fic-urile pe care le-am citit doar la cateva m-am rezumat sa le citesc in continuare, printre care si „Pentru totdeauna” asa ca dupa parerea mea faci o treaba destul de buna si continua tot asa.

  2. Nice to meet you Em:*.Thanks
    Ma bucur sa aud asta de la tine si sper sa citesti in continuare:).
    te pup :*

  3. Georgiana,when the next :”>?


Lasă un răspuns

Categorii

