Publicat de: geo17 | Ianuarie 23, 2010

Hey!


Stiu ca nu am mai dat pe aici de ceva timp:(.Cam mult,insa am revenit.Imi pare sincer rau ca nu am raspuns parerilor voastre,care ma incurajeaza de fiecare data,insa am vrut sa iau o mica pauza de la scris.Pauza nu a inclus dorinta de a nu mai scrie,ci scoala si anumite probleme.Dar cum era si normal,nu ma pot detasa asa usor de personajele mele.Si sper ca nici voi.Eu incerc sa fac tot posibilul ca povestea sa va acapereze si traiti momentele o data cu Diana/Cristina/Robert/Dan si restul personajelor.Insa asta doar voi imi puteti demonstra prin opiniile voastre:*.

Asa ca pot spune ca ma bucur sa fiu inapoi pe aici.E singurul mod prin care ma relaxez si ma simt bine.

Multumesc celor care inca mai citesc si sper sa aveti rabdare cu mine:*.

P.S.Ma revansez cat de curand cu urmatorul capitolul.

Thank you!

Georgiana

Responses

  1. am crezut ca ne-ai abandonat. asteptam cu nerabdare urm. capitol.


Lasă un răspuns

Categorii

