Publicat de: geo17 | Februarie 12, 2010

Hi!


Tin sa va anunt[celor care mai cititi]ca urmatorul capitol e aproape gata,insa nu voi fi acasa zilele astea asa ca slabe sanse sa il postez maine.Insa duminica sper sa il am pregatit:-).Imi pare rau ca unii dintre cititori au renuntat,nu stiu din ce motive,sa mai citeasca,dar chiar nu a fost intentia mea sa intarzii cu postatul.Nu pot obliga pe nimeni sa citeasca,asa ca inca o data multumesc celor care inca o fac.

Va pup:*!

Have a nice weekend!

Geo

Responses

  1. probabil au renuntat sa mai citeasca dat fiind distanta prea mare dintre postari. totusi cine cunoaste poveste cred ca vrea sa stie macar cum se va termina. asa ca cei care inca mai citesc, ca si mine, intra in fiecare zi sa vada daca a mai aparut alt cap.
    succes in toate…

  2. sunt de acord cu Em… eu una intru de fiecare data cand pot..cel putin odata pe zi
    si nu renunt la el..n-ai cum sa scapi de mn:))
    >:D<:*

  3. nici de mine nu ai cum sa scapi, deoarece imi place prea mult


Lasă un răspuns

Categorii

