Publicat de: geo17 | Aprilie 2, 2010

something different.


hey all:*!Am postat capitolul 22 care este scris din punctul de vedere al lui Rob si Dianei.Nu stiu daca mi-a iesit ceva bun :(,insa eu sper ca da.Il puteti considera un mic cadou de Paste :D,deoarece e ceva nou pentru mine sa scriu din perspectiva unui personaj masculin.Si chiar mi-a facut placere,sa ma transpun pentru putin timp,in pielea lui Robert :D.Sper ca acest capitol sa nu va instristeze prea tare,deoarece momentele prin care trece Diana sunt foarte dificile,atat pentru ea cat si pentru cei din jur.Nu va trece asa de usor peste si va avea nevoie de un sprijin puternic.

i hope you’ll like it! 😀

P.S.va zic de pe acum ca nu vor mai fi multe capitole.Nu stiu exact cate,insa imi voi aranja ideile si va voi spune :P.

Pupici:*

Responses

  1. Nuuu :|.Ma rog,te inteleg ca nu ai timp si ca nu mai ai nici idei destule,dar ar fi frumos sa continue,mai ales ca faci o treaba excelenta. XO

  2. Stiu ca nu am comentat pana acum dar ti-am urmarit ficul si este minunat. De aceea te-am premiat. Detalii aici: http://alexa16e.wordpress.com/2010/04/17/premiulsunshine-award/


Lasă un răspuns

Categorii

