Publicat de: geo17 | Aprilie 19, 2010

Sunshine Award


Am primit premiul „Sunshine Award” de la Gaby si de la Alexa si le multumesc pentru asta.Din pacate,dupa reguli trebuie sa il ofer la 12 persoane,insa eu nu citesc atat de multe ficuri,cel putin,am renuntat la cateva dintre ele din cauza timpului care nu e foarte favorabil cu mine.Sunt sigura,ca majoritatea dintre voi scrieti foarte frumos si mi-ar placea sa le descopar pe toate si sa am muult timp la dispozitie ca sa le citesc pe fiecare in parte.
Iata lista mea :):
Krisz
Cathy
Andru
Antonia
Chocolate Girl
Blogul cu poezele
Clabuc

Lista mea e mica in comparatie cu a celorlalti si sincer,toti cei care se straduiesc sa scrie si carora le place,merita premiul asta.Asa ca le multumesc celor care mi l-au acordat si celor care o vor mai face :D!
Va pup:*!

Responses

  1. ai primit leapsa de la mine
    trimite-o mai departe
    detalii pe blog:D


Lasă un răspuns

Categorii

