Publicat de: geo17 | Iunie 6, 2010

hey all!:(


in primul rand vreau sa va spun ca imi pare foarte foarte rauu pentru absenta mea :(.nu stiu daca o sa ma intelegeti,insa au fost niste saptamani aiurea si nu am putut scrie deloc.incepusem cred ca vreo 3 variante la urmatorul capitolul,insa nici una nu a iesit asa cum trebuie,si au ramas pentru ceva timp parasite acolo si luand praf :(.m-am apucat zilele astea de el si pot zice ca e terminat,doar mai trebuie sa il corectez si sa retusez cateva lucruri.am inceput si capitolul 25 si le voi posta pe ambele o data :).am crezut ca poate ati uitat de poveste,insa am vazut ca nr vizitelor au crescut,si asta m-a determinat sa scriu mai repede :).va multumesc ca nu m-ati uitat,pentru nici eu nu v-am uitat pe voi :*

Am primit o leapsa de la Gaby prin care trebuie sa pun o poza cu desktop-ul meu,care nu e foarte impresionant sau ordonat :D.era si mai aglomerat de atat,insa a avut noroc ca intr-una din zilele mele bune,m-am hotarat sa-l mai eliberez :))

Toti cei care intra pe blog/si au blog de asemenea o primesc de la mine 😛

Nu stiu ce sa va mai zic,doar va multumesc din suflet pentru ca mai intrati pe aici si sper ca in curand sa postez cele 2 capitole :),avand in vedere ca e aproape gata scoala si voi avea mai mult timp liber.

va pup:*

Responses

  1. super :X asteptam :*

  2. geeeeeeeoooooooo>:D:P

  3. :O nu mi-a aprut:((
    spuneam k te bat:)))
    ma ameninti cu continuarea aia de muuult:-w
    bine k tot o astept, dar nu m-as supara deloc sa vina mai rpd:))

  4. poti sa pui numai cap 24 acum, nu se supara nimeni 😀

    • sunt de acord :))

  5. Geo, ti-am dat un cadou. Pentru detalii aici: http://alexa16e.wordpress.com/2010/06/26/481/
    Faci o treaba minunata cu ficul.
    Te-am pupat
    Alexa


Lasă un răspuns

Categorii

