Publicat de: geo17 | Iulie 20, 2010

The End.


Well…uite-ne intr-un punct,in care eu sincer nu credeam ca o sa ajung vreodata.La inceput,cand m-am decis sa scriu un fic,eram 100% sigura ca nu il voi termina sau ca nimeni nu va citi aberatiile mele si il voi lasa balta pana la urma.Dar acum,sunt suprinsa ca am reusit.Mi-am descoperit o latura pe care eu nu stiam ca o aveam…acea de a scrie ceva mai mult decat o simpla compunere sau un eseu.De a forma personaje,de a le contura caractere,care sufera schimbari pe parcursul actiunii.Fiind la inceput,stiu ca am avut greseli.Si eu sunt cateodata confuza,pentru ca atunci cand recitesc capitolele,in minte imi vine cate ceva care s-ar fi potrivit perfect si ar fi iesit mult mai bine.Dar cum am spus…sunt la inceput si din greseli invatam nu-i asa?

Probabil va intrebati de ce am hotarat sa il termin asa de repede?Ei bine,nu exista acest gand in capul meu…nu chiar asa de devreme,insa circumstantele au fost de asa masura,incat a trebuit sa il inchei mai repede.Dupa cum ati vazut,postam si foarte greu,nu stiu din ce cauza,insa pur si simplu nu iesea asa cum voiam eu.Cu siguranta cei care cunosc experienta scrisului,ma inteleg si stiu ca nu e asa de usor,daca nu ai inspiratie destula.

Insa maine plec din tara,pentru o perioada lunguta si nu am mai vrut sa il las asa.Am zis ca o sa il inchei atunci cand nu voi mai putea scrie ca la inceput.Si acolo nu o sa am acces zilnic la internet,ca sa postez.

Dar…cu greu l-am putut finaliza.Inca nu am vrut sa ma despart de personajele mele si desi mi se pare prosteste,parca nici wordpressul nu voia,pentru ca mi-a facut mari figuri si nu ma lasa deloc sa postez J.

Oricum,lasand astea la o parte,vreau sa multumesc celor care m-au urmarit de-a lungul povestii si au fost alaturi de mine de fiecare data.Asta inseamna foarte mult pentru mine si imi place foarte mult sa va citesc parerile/opiniile si sa va vad entuziasmul.Cred ca nimic nu e mai bun pentru un scriitor,cand stie ca cititorii lui se pliaza cu personajele si traiesc momentele o data cu ei.

Insa,va rog,pentru ca e foarte important pentru mine sa va aud parerile,sa comentati.Chiar daca nu o sa pot raspunde la fiecare in parte,asa cum meritati,eu va multumesc inca o data,de pe acum,pentru ca ati fost cu mine.

Ce pot sa va mai zic?Va doresc o vacanta cat mai placuta,cei care dau la facultate,va tin pumnii sa intrati la cea dorita si spor si success in tot ce faceti.

P.S: Povestea noua pe care o voi scrie,o voi posta tot aici pe site :P.

Kisses&hugs si ne auzim in curand.

Geo

Responses

  1. Am gasit ficul tau acum cateva zile si ma fascinat din primele capitole….Ai un mare talent!Cred ca ai scris acest fic nu cu mintea ci cu sufletul…
    Citind acest fic am inteles multe lucruri despre viata.Si deasemenea citit acest fic am inteles ca trebuie sa fiu puternica indiferent de situatie….defapt tu mai facut sa inteleg asta, intr-un anumit fel mai incurajat desi nu stii asta.
    Mi-au atins mult sufletul aceste cuvinte care tu cu atata greu incercai sa le scrii pentru a fi perfecte si pentru a ne bucura pe noi,cititorii.Ok…nu cred ca ai inteles ce am vrut sa spun pentru ca nu stiu cum sa formulez corect asta…:)
    Cinstit imi pare rau ca s-a terminat ficul, dar asta e …te inteleg.
    La sfarsit ce pot sa spun in afara de „Astept nerabdatoare noul fic, Mult succes in continuare si VACANTA PLACUTA!”
    Kisses!

    • Multumesc iulia foarte mult pentru cuvintele tale.sunt de un real ajutor,si nu numai ale tale,ale tuturor.Ma bucur ca ai invatat ceva din ceea ce am incercat eu sa scriu,asta a fost si intentia mea.
      succes mult si tie>:D<:*:*


Lasă un răspuns

Categorii

