Publicat de: geo17 | Septembrie 2, 2010

Goodbye!


Hey!:*

Nu are rost sa ma lungesc prea mult,insa tot ce vreau sa spun e ca voi renunta sa mai postez aici si nici pe oricare alt blog ceea ce voi scrie de acum inainte.Daca voi mai scrie ceva,voi scrie pentru mine personal.

Totusi,vreau sa multumesc celor care au citit si si-au dat cu parerea la fiecare capitol si chiar am fost dezamagita cand nu am vazut mai multe pareri despre ultimele capitole.Insa nu-i nimic;mie nu-mi pare rau ca am impartasit cu voi gandurile mele si aceasta experienta atat de frumoasa.

Pupici si succes in toate!

Responses

  1. Imi pare foarte rau sa aud ca nu vei mai posta de acum in colo pe acest blog deoarece mie una mi-a facut foarte mare placere sa-ti citesc fiecare capitol.
    Kisses&Hugs&Bye:-h!

  2. Hello! :* Check this out ! http://scristina.wordpress.com/2010/09/20/my-abc%E2%80%99-s/


Lasă un răspuns

Categorii

