Publicat de: geo17 | Octombrie 4, 2010

Diana & Cristina


Hello:*!Ce mai faceti?Sper ca sunteti bine cu totii:*.

Krisz mi-a zis intr-un comment ca e curioasa in legatura cu infatisarea din mintea mea a personajelor de poveste.Ei bine,de-a lungul catorva zile am cautat poze,insa nu am gasit ceva care sa se asemene cu cele din mintea mea.Dar azi am gasit…si vreau sa le impartasesc cu voi,sa aud si parerea voastra,insa mai ales daca seamana cu cele pe care vi le-ati inchipuit voi.

Cristina

Si Diana

Ea e…ce ziceti?

Inca nu am gasit poze pentru Dan,Mark,Deb…insa le voi cauta mai amanuntit zilele acestea.

kisses:* si astept pareri!

Responses

  1. Wow!! Super super super! Ce bine ca ai pus poze! Diana e.. mai mult decat frumoasa, are un aer aristocratic, o aura de mister care atrage. E apropiata de cea din imaginatia mea, insa mult mai stilata si aparte, are un chip foarte frumos, cu trasaturi fine.
    De Cristina.. nu ştiu ce să zic. Si ea e frumoasa, desi nu ca Diana, si imi plac mult ochii ei. Insa eu mi-o imaginam ca tipa din „One three hill”, nu stiu de ce. :)) Poate pentru ca ai folosit o imagine ai ei intr-un capitol.
    Si Dan..:d sper sa il gasesti in curand! sunt foaaarte curioasa cum arata 😀

    pupici!

    • Initial..cam acesta era si punctul meu de reper,in legatura cu infatisarea Cristinei,si anume tipa din Oth.Insa am facut o comparatie,si se apropie mai mult de tipa cu parul mai deschis la culoare,pe care am ales-o.Intr-adevar..Diana e foarte aparte..si mi s-a parut cea mai potrivita 😀 si ma bucur ca ti-a placut..Sper sa il gasesc cat mai repede pe Dan:)).sunt si eu curioasa ce o sa descopar:)).

      pup!

  2. si eu ma gandeam la Cristina in genul lui Broke, dar pozele pe care le ai pus tu se potrivesc mult mai bine descrierii. cat despre Diana, ei bine, chiar nu am cuvinte. am aceiasi parere ca si krisz e mult mai frumoasa decat ceea ce aveam in imaginatia mea.
    imi place extrem de mult a doua poza cu ea:x e chiar foarte tare tipa :>

    kisses&hugs:*


Lasă un răspuns

Categorii

